شرکت خدماتی شکوفایی

شرکت خدماتی شکوفایی

پرستاری از کودک,+پرستاری از سالمند +امور منزل پرستاری
شرکت خدماتی شکوفایی

شرکت خدماتی شکوفایی

پرستاری از کودک,+پرستاری از سالمند +امور منزل پرستاری

آیا نوزادان می توانند شیر سرد (مادر یا شیر خشک) بنوشند؟ دادن شیر سرد به نوزاد مشکلی ایجاد می کند؟

شیر سرد دادن به نوزادآیا نوزادان می توانند شیر سرد (مادر یا شیر خشک) بنوشند؟ دادن شیر سرد به نوزاد مشکلی ایجاد می کند؟ خیلی از والدین شیر مادر را در یخچال می گذارند تا آن را برای مصرف بعدی نگه دارند. بسیاری از نوزادانی که در حال دندان درآوردن هستند، شیر سرد را ترجیح می دهند، زیرا باعث تسکین درد آن ها می شود. با این حال، یک سوال مهم در ذهن بسیاری از والدین شکل می گیرد: آیا نوزادان می توانند شیر سرد بنوشند؟

با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری، نوزادان می توانند با خیال راحت شیر سرد، گرم یا شیر با دمای اتاق را مصرف کنند. با این حال، مطمئن شوید که شیر خیلی داغ نباشد تا به نوزاد آسیبی وارد نشود.

آیا نوزادان می توانند شیر سرد بنوشند؟

کودک شما می تواند شیر مادر با دمای اتاق یا کمی سردتر را بنوشد. لزومی ندارد که شیر حتماً گرم باشد. هنوز هیچ تحقیق و شواهدی در مورد مصرف شیر سرد توسط نوزاد وجود ندارد. از این رو، باید پیرامون تغذیه نوزاد با شیر سرد با متخصص اطفال مشورت کنید و با توجه به وضعیت سلامتی کودک در مورد سردی و گرمی شیر تصمیم بگیرید.

برای جلوگیری از سوختن دهان کودک، دمای شیر باید قبل از تغذیه مورد بررسی قرار گیرد. بسیاری از نوزادان با خوشحالی شیر گرم یا سرد را می نوشند. اگر کودک شما فقط شیر گرم را ترجیح می دهد، می توانید از گرمکن های شیشه شیر استفاده کنید که برای تغذیه با شیشه شیر یا شیر دوشیده شده مادر مفید هستند.

ادامه مطلب آیا نوزادان می توانند شیر سرد بنوشند؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد