شرکت خدماتی شکوفایی

شرکت خدماتی شکوفایی

پرستاری از کودک,+پرستاری از سالمند +امور منزل پرستاری
شرکت خدماتی شکوفایی

شرکت خدماتی شکوفایی

پرستاری از کودک,+پرستاری از سالمند +امور منزل پرستاری

مراقبت از سالمندان در منزل

مراقبت از سالمندان در منزل – تحقیقات متعدد ثابت کرده است که بیشتر سالمندان ترجیح می دهند تا در خانه های خود و به صورت مستقل زندگی کنند. این شکل از زندگی علاوه بر افزایش میزان رضایت سالمندان، باعث می شود وضعیت سلامتی آن ها بهبود یافته و کمتر با مشکلات ناتوان کننده رو به رو شوند.

برای نمونه در سالمندانی که نیازمند مراقبت های ویژه برای بیماری دمانس (dementia) هستند، زندگی در یک محیط آشنا از بسیاری جهات مفید است و اگر به خانه سالمندان  منتقل شوند نیاز به یادگیری و انطباق با فضای جدید، روند درمان ایشان را با مشکل مواجه می کند؛ اما متاسفانه گاهی اطرافیان افرادی که برای زندگی روزمره خود نیاز به حمایت و کمک دیگران دارند، از گزینه هایی غیر از خانه سالمندان، اطلاعات کافی در دست ندارند.

مراقبت در منزل برای سالمندان

مراقبت در منزل می تواند طیف گسترده ای از خدمات را پوشش دهد. کمک به نظافت شخصی، انجام کارهای روزانه، تنظیم وقت داروها و مانند اینها، همه و همه از جمله خدماتی هستند که امکان ارائه آن ها در منزل وجود دارد.

مراقبت از سالمندان در منزل ، باعث می شود که فرد مورد علاقه شما در خانه خود باقی بماند، روند عادی زندگی خود را از دست ندهد و البته تمام نگرانی ها را دور بریزد. از سوی دیگر، یاد آوری این نکته که مراقبت های مورد نیاز سالمند، تمام و کمال انجام می شود، خاطر شما را هم آسوده می کند.

ادامه مطلب در وب سایت شرکت خدماتی شکوفایی 

مراقبت در منزل برای سالمندان


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد